onsdag 26 december 2012

Mellandagsrea

Idag är som bekant Annandagen och starten för årets mellandags rea. Eftersom min kära make fick ett presentkort på Stadium i julklapp så spanade vi redan in i går att de öppnade kl 10. Så i regn och rusk traskade vi in till stan vid den tiden. Jag som annars brukar tycka att mellandags reor är hysteriska och undviker dem blev glatt överraskad. Inne på Stadium fanns kanske ett 20 tal människor och inga alls i kassan. Ganska snart hittade min man ett par lämpliga skor att ha på Friskis och Svettis och jag likaså. Jag fick pengar så jag slog till på ett par jag med. Mina gick på 499 kr. För övrigt så gick vi och fikade samt tittade lite i andra affärer innan vi gick hemåt igen. En riktigt trevlig mellandags rea. Hysterin kanske drar i gång i eftermiddag men då är jag på jobbet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar