måndag 17 mars 2014

förmiddagstrask i blåst

Helgjobbet är avklarat och jag har två härligt lediga dagar framför mig som ligger som oskrivna blad. Jag hade små planer på gymmet men jag behövde också handla lite så jag fick tummarna ur och tog mig i kragen och gick i väg till Maxi med ryggsäck och allt. Det blåste ordentligt men om man bara var rätt klädd, vilket jag var så var det riktigt skönt. Dock får man ju begränsa sig när man vet att man ska bära alltsammans hem igen så det blev det viktigaste och sedan traskade jag hem igen genom blåsten. På hemvägen hade jag vinden i ryggen och trots tyngden på ryggen, men kanske för att jag hittade en något kortare väg så tog det 35 minuter hem och lite drygt 36 minuter dit. Jag gjorde dessutom av med mer än 500 kalorier så det känns bra. Så nu ska jag vila och läsa en bok en stund. Tjing tjing.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar