onsdag 12 mars 2014

lustshopping

Idag har jag lustshoppat, dvs shoppat fastän jag egentligen inte behöver något, men handlar ändå. Så här nedan ser ni resultatet från idag..


Jag var egentligen ute efter Denise Rudbergs tredje bok som enligt nätet skulle komma ut som storpocket idag men det fanns inte i bokhandeln och den går heller inte ännu att beställa på nätet. Så jag tröstade mig med den här i stället.


Den här fina kavaj-jackan hittade jag på myrorna. Det syns inte på fotot men det är sydda guldtrådar som mönster på den.


Den här skapelsen fixade jag ihop idag. Jag var på Dimoda och såg att de hade sådana här som färdiga grupper men jag tänkte att det kan jag fixa själv så jag köpte blomman och stenarna och så som sagt var fixade jag ihop det hela själv. Och ja jag blev ganska nöjd med resultatet.

Lustshopping - Because I´m worth it !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar