söndag 4 maj 2014

Joggingtur med motgång

Idag gav jag mig ut i spåret som en liten förberedelse inför Vårruset som går av stapeln på tisdag. Jag hade spetsat in mig på 5 kms rundan idag men insåg ganska snart att det inte gick att genomföra. Inte för kondisens skull och inte heller för att kroppen inte orkar , utan för att magen krånglar. Trots att jag varit på toa x2 innan jag gav mig ut så kände jag ganska snart under min löpning att jag behövde göra mera. Vid vissa stunder så var det så illa att jag var tvungen och stanna och koncentrera mig för att bokstavligt talat inte skita i byxan,  göra ner mig. Så i stället för 5 km blev det knappt 4. Så det bådar inte så värst gott inför tisdagen men jag hoppas att det kommer att gå vägen då. Jag vet att jag är tjatig och att jag har skrivit om detta problemet förut men det är verkligen något som stör mig massor just nu.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar