fredag 2 maj 2014

Kaffetåren den bästa är...

I morse när jag skulle ha min första kopp kaffe för dagen så upptäckte jag till min förtvivlan att det inte fanns en enda droppe mjölk i det Wibergska hushållet. Så alternativet var antingen att knalla bort till den lokala affären eller att dricka det svart. Jag valde det senare alternativet eftersom jag kände mig väldigt lat just då, jag inte riktigt hade vaknat vid det tillfället. Och döm av min förvåning när jag upptäckte att det inte var så dumt utan att jag även inte fick en konstig känsla i magen efter frukosten som jag ofta får annars. Det var tom så gott att jag tog lite påfyllning och det händer så gott som aldrig på morgonen.
Nu är det eftermiddag och ytterligare en kopp kaffe är på väg genom strupen. Även den svart, fast det nu finns mjölk i kylskåpet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar