söndag 18 maj 2014

Mors dag - en vecka för tidigt

Idag kom min dotter och hennes sambo med en morsdagspresent till mig. Som sagt en hel vecka för tidigt men de ska åka bort och fira sin egen årsdag nästa helg så därför passade de på idag.


Det var först inte meningen att jag skulle öppna den förrän nästa söndag men så började vi prata om den stundande vårfesten som vi ska ha på jobbet på fredag och dottern undrade då vad jag hade tänkt att ta på mig. Efter att ha dragit fram nästan halva min garderob och blivit dissad av dottern på alla plagg så kom hon fram till att jag kanske skulle öppna presenten lite tidigare i alla fall, dvs nu. Så det gjorde jag och i paketet låg den här fina tyllklänningen.


Så nu är festkläderna fixade. Det får bli en gräddvit kavaj till denna fina klänning och ett par svarta pumps. Så på tisdag ska jag sticka in till Glitter och fixa några accessoarer i form av halsband och något fint att ha i håret. Jajamänsan..klappat och klart!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar