fredag 11 november 2011

11 11 11

Jahapp så var det ett sådant där datum igen som många förutsådde att det skulle ske något utöver det vanliga...ont eller gott. Men vad jag kunde se på nyheterna så verkar det inte ha hänt något , i alla fall inte i skrivande stund. Hos familjen Wiberg är läget detta. Jag har kommit hem från jobbet, ätit en god fruktsallad med jordgubbar, banan och päron. Till detta hade jag en rejäl klick turkisk youghurt. Jag väntar på mannen som ska komma hem från sin praktikplats i Varberg så att fredagsmyset kan börja på allvar. Ikväll blir det blomkålsgratäng med bacon i och ett gott glas vin till. Sedan blir det tv soffan med Dobidoo och Skavlan,

Igår var jag ute på en stavgångsrunda i en timma. Det var riktigt skönt och det blir nog mer av detta i helgen kan jag tro. För övrigt i helgen så ska jag gå på en liten shoppingtur på stan med en kompis och på söndag så ska vi fira vår allra käraste (och enda) svärson. Ha en riktigt skön helg alla .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar