fredag 20 juli 2012

friskispass igår , 5km idag...

Så nu är jag död. Ja kanske inte riktigt men nästan. Men jag varken trodde eller hoppades på någon bra tid i dag på slingan men det visade sig att jag hade förbättrat min tid med ca 3 min. Så idag sprang jag på 35 min och 28 sek.
Friskis och svettis passet igår var riktigt trevligt. Trots att vi låg i det blöta gräset och gjorde diverse övningar. Helt gratis var det också, om man visade upp sitt HP kort. Annars kostade det 20 kr. Men även det hade varit helt ok.

Ikväll ska vi grilla hos svärföräldrarna. Det ska bli riktigt mysigt. Sedan får man väl betrakta semestern som över. En ledig helg och sedan drar det igång på måndag igen. Hoppas att det andra gänget i min grupp får bättre väder än vad vi har haft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar