lördag 13 april 2013

After work

I går var jag och två vänner på after work på Fox and Ancor. De serverar riktigt prisvärda tapas. Igår när det var "after work" priser så kostade 5 valfria tapas 99 kr och de hade även bra priser på drickat. Dessutom utnyttjade vi kupongen i njutahäftet så vi fick 10 rätter för 99 kr. Mums!!!!


Här har vi då alla rätter framför oss. Jag tog räkor, lax, soppa. ostbricka och kyckling. Sedan delade vi på en efterättsbricka med tobleronemousse och ost och kex och oliver.
Bordet som vi satt vid var bokat vid 19 tiden så då hängde vi i baren en stund innan vi drog vidare till Harrys. När vi till slut fick ett bord där så drack jag först ett gott glas rött vin. En stund senare blev jag hungrig så jag och min ena kompis delade på kycklingvingar samt en underbart god efterätt.


kycklingvingar med pommes och dippsås



underbart god chokladmoussetårta

Vi fick även bra ideér under kvällen som man ofta får när man fått i sig ett glas eller så. Nämligen att vi ska anordna en återträff från vår högstadieklass. Så sagt och gjort så drog vi i gång en facebook grupp så får vi se vilken respons vi får på den :)
Nu är det dags för gymet. Ha en bra lördag alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar