tisdag 9 april 2013

Klädbytarparty

Vilken fantastisk grej jag har varit på i dag, Ett klädbytarparty. Det är något ni absolut måste prova om ni vill ha lite nya kläder. Alla tog med sig kläder som de inte ville ha och så la vi det i en enda hög.

Sedan var det bara till att plocka och prova och klämma och känna på alla skor, kläder, jackor och väskor som fanns där och ta det man ville ha. Jag fick med mig en massa fint hem men jag kan inte visa allt. Men här kommer ett axplock



Alla bilderna är tagna med mobilkamera så det är ingen superkvalitet på dem. Men i alla fall så kom jag hem med en stor kasse kläder, ett antal skor, en väska och en jacka. En riktigt rolig kväll med bra miljötänk. Trots att alla fick med sig kläder hem så blev det en hel del över. Men det tänker vi skänka till natthärbärget här i stan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar