lördag 2 november 2013

veckans provsmakning

Jag tycker att det är lite kul när det kommer nya smaker och speciellt så här inför julen så dyker det alltid upp smaker på saker. Så idag köpte jag de här sakerna.


Loka med smak av pepparkaka, jodå det var helt ok faktiskt.
Julskum med knäcksmak, ganska ok men jag föredrar nog orginalet.
Julkaffet har jag ännu inte hunnit smaka eftersom vi får dricka upp det kaffe vi redan har i burken men jag tror nästan säkert att jag inte kommer att tycka det är lika gott som Mollbergs blandning som vi vanligtvis dricker. Förr om åren hade Zoegas ett julkaffe som var samma smak år från år och det var supergott tyckte jag . Så gott att vi köpte på oss flera paket framåt vårkanten när vi sprang på en affär som sålde ut det till halva priset. Nu om åren så kör Zoegas olika smak år från år och då tycker jag oftast inte att det är lika gott men jag hoppas år från år att de ska göra det som det var förut. Så vi håller tummarna så ska jag återkomma med en rapport.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar