måndag 5 december 2011

crosstrainern







Ja så har den ÄNTLIGEN kommit upp. Och då talar jag inte om julgranen utan om  crosstrainern som har stått nere i källaren och hånat oss varje gång vi har gått förbi den. Men igår tog vi tag i våra dåliga samveten och efter att ha förberett en plats åt den i vardagsrummet så kom den upp.
Så idag har jag för första gången sedan vi gifte oss för över tre år sedan kört ett pass. Idag blev det 2 x 15 minuter i ett ganska lugnt tempo samtidigt som jag tittade på Malous efter 10 program.  Jag körde 15 minuter framåt, vilade och sedan 15 minuter bakåt. Och som sagt i ett tempo där jag blev lite svettig men inte rinnande och andningen var något ökad men inte flåsande. För det är ju som de säger - den bästa träningen är den som blir av.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar