tisdag 20 december 2011

Grattis till oss på åtta års dagen

Idag firar jag och min man åtta år som par. Vi träffades faktiskt via internet på en datingsajt och det dröjde inte länge förrän vi fick kontakt. Det var någon gång i mitten av november det året och vi bestämde oss att vi inte skulle träffas på riktigt förrän efter julafton eftersom vi båda hade barn att fira med. Men hur det nu var så var jag ledig på lördagskvällen den 20 december 2003 och nämde då detta för Johan. Han tyckte då genast att jag skulle komma hem till honom och jag var inte sen att tacka ja.Det var med darrande händer jag ringde på hans dörr den där kvällen. Men på den vägen är det. Vi var särbos i ca 1,5 år innan vi fick en gemensam lägenhet. Ja och sedan blev det giftemål och allt det där men det är en helt annan historia.
Ikväll ska jag i alla fall på dejt - med min man. Vi ska gå och äta men vart vet jag inte. Så grattis till oss.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar