måndag 27 augusti 2012

musik is da shit........

ja när man joggar alltså. Jag har länge varit motståndare till att ha musik i öronen på joggingturen av flera orsaker. Först och främst så tycker jag att naturljuden är rogivande och energipåfyllnade. För det andra så hör man inte om det kommer någon bakom en som vill en illa, fast å andra sidan , hur ofta händer det? Så idag hade jag musik i öronen och det gick riktigt bra att springa...så länge det nu varade för efter 3 km så la hela iphonen av. Ja batteriet dog. Kanske inte så konstigt med tanke på att jag hade 16 procent kvar när jag började springa och jag hade igång både runkeeper och musik. Ja ja nytt försök en annan dag och då mer mer laddning på batteriet.
Men jag ger mig själv en klapp på axeln för detta var andra dagen i rad som jag sprang och det har aldrig hänt förrut. Jag märker att kroppen återhämtar sig snabbare och blir snabbare sugen på att springa igen. Så med morgondagen räknat så blir det motion tre dagar i rad för då är det dags för min favvomotion boxing igen. Dessutom ska vi lösa friskiskort och förhoppningsvis snart komma igång med gymmet också. Nej mot duschen!!!! tjingeling!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar