tisdag 11 september 2012

Äntligen!!!!

Jag säger bara äntligen.....Idag visade vågen inte längre en 8 som första siffra utan en 7a. Som jag har väntat på detta. Jag trodde även att mitt bmi skulle ha ändrat sig men det visade sig att jag måste gå ner lite drygt 3 kg till innan jag kan säga att jag inte längre är sjukligt fet enligt bmi utan "bara" överviktig. Men i alla fall så är jag glad för idag visade vågen på 79,8 kg. Det känns riktigt härligt bara det.
Här har ni bildbevis.

Idag är jag ledig och ska nog tillbringa dagen med lite bakning inför sonens kalas på lördag. Och i kväll är det en stor händelse för vår boxingledare ska diplomeras. Det betyder att om hon klarar det så får hon som offeciell ledare hålla i boxpass på friskis och svettis. Det innebär också för vissa att de inte längre kan gå på hennes pass utan att lösa ett friskis kort men för mig och min man och för min kompis P så innebär förändringen ingenting för vi har ju löst våra kort.

1 kommentar:

  1. Grattis!! Och så j*vla bra kämpat!! Innan du vet ordet av så kommer du att ha nått din målvikt - så motiverad som du är! :)
    //Janica

    SvaraRadera