torsdag 27 september 2012

klädshopping och motion

Idag känner jag mig äntligen bättre så därför började jag dagen med en runda på gymet. Efter en välbehövlig dusch så cyklade vi ( jag och min man ) in till centrum där vi åt en god lunch buffé och därefter gick och shoppade lite kläder. För min del blev det en vanlig vit skjorta och ett par svarta byxor.

Jag provade även en svart klänning som jag jätte gärna skulle vilja ha men eftersom jag snart ska resa till min dotter i Bergen så får jag vänta och se om jag har råd i slutet av månaden och hoppas på att klänningen finns kvar. Den ser i alla fall ut så här.

Jag har snöat in lite på klänningar och tycker att det är ett väldigt trevligt plagg att ha på sig numera.
Ikväll ska jag unna mig lite härlig vattengympa på badhuset samt efterföljande aromabastu och skrubb. Det ska bli riktigt härligt .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar