tisdag 25 september 2012

Hemma och sjuk

Ja detta faktum är jättetråkigt. Jag har känt mig lite halvkrasslig under en längre tid så det var väl inte helt oväntat men det kom väldigt olägligt då jag just idag hade bokat in ett spännande pass på friskis som bara utförs just idag, men som jag då fick avboka. Det var ett pass med kettle bells och jag hoppas verkligen att de kommer att köra fler pass av detta slaget i framtiden.



Så vad gör man då i stället. Jo man införskaffar en bok som man länge velat läsa och som nyligen utkommit på svenska. Femtio nyanser av honom heter den på svenska men i orginaltitel Fifty shades of Grey. Jag har hört så mycket om denna bok så jag har höga förväntningar. Det ska vara en riktig tantsnusk bok och inget alls för den pryde men sådana egenskaper äger inte jag :)
Så jag återkommer med en recension och ett utlåtande om vad jag tyckte.


2 kommentarer:

  1. Kettlebellspass kommer att köras på lördagar fr o m nästa vecka. Boka in dig på pass kan du göra 7 dagar innan (om passet är på en lördag så kan du boka in dig lördagen innan). Så du kommer att få tillfällen att köra passet ändå :) Jag kör gärna med dig om du vill! Krya på dig/er!! Kram, Janica

    SvaraRadera
  2. Läste precis Magdalena graafs blogg och hon läser samma bok :)
    Krya på dig!
    Kram Cattis

    SvaraRadera