söndag 30 september 2012

skakig i kroppen.....

sitter jag här nyduschad. Jag har varit på ett pass med cirkelgym och jag är alldeles slut. Jag kommer att ha en grym träningsvärk i morgon, Men vad gör väl det. Kroppen har fått sig en genomkörare och det var riktigt skönt. Nu är det fredagskväll för mig kan man säga. Ja jag vet att kalendern säger söndags kväll men eftersom jag har jobbat fredag lördag och söndag och nu kommer att vara ledig måndag och tisdag så kan man säga att min helg börjar nu.


Så resten av kvällen kommer att spenderas framför serien sons of anarchy. Om ni har missat den här serien, vilket jag gjorde så säger jag bara en sak. Se den. Det är en bland de bästa serierna som jag någonsin har sett.

Här är en av huvudpersonerna Jax. Ja tänker ni...motorcykelgäng låter inte riktigt som min grej, och så tänkte även jag. Men den handlar om så mycket annat också . Så nu är jag ohjälpligt fast i serien. Och jag älskar det!!!!

1 kommentar:

  1. jaaa OM serien e bra! i love it too! :p / Katarina

    SvaraRadera