onsdag 26 juni 2013

My Iphone goes bling bling

....eller jag har varit i Ullared och shoppat lite kul saker, bla ett fint skal till  min Iphone 4.


Jag köpte även lite andra saker så som några sköna böcker som jag ska läsa under min kommande och så efterlängtade semester. Jag köpte också lite bling bling i form av ring och armband. Självklart köpte jag också lite kläder men de har jag inte fotat. Det var mycket folk där men ingen kö in i alla fall. Det var flera saker som jag dock inte hittade tex baddräkt, klänning och regnställ. Men det får jag väl införskaffa i stan i stället. Här kommer några fler bilder på dagens fynd.


Underbara böcker för förhoppningsvis lata dagar i hängmattan alt i soffhörnan eller varför inte på beachen.


Som sagt lite trevligt bling bling som man alltid blir lika glad av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar