onsdag 21 augusti 2013

jo men visst

Jag är sällan skrytsam om mig själv men den här veckan har jag varit riktigt flitig med träningen. I söndags ( om man nu räknar det till denna veckan ) så sprang jag runt Nissan samt gick fram och tillbaka. I måndags var jag på gymet. I går var jag på Indoor walking och idag har jag sprungit och gått samma runda igen. Så jag vill nog ge mig själv en klapp på axeln faktiskt. Fyra träningspass på raken.  Men jag ska villigt erkänna att jag nu är ganska trött i mina ben så i morgon får det bli en vilodag. Och det passar bra eftersom jag ändå ska ha tjejträff. På lördag tänkte jag i alla fall bege mig till piccasso parken för då anordnas det Friskisdagen där så då tänkte jag hoppa in på något pass där.


Ja alla är välkomna och dyker ni upp så får ni säkert träffa den här snyggingen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar