söndag 19 januari 2014

Vad är det för en dag?

Jo det är ingen vanlig dag för det är faktiskt min födelsedag hurra hurra hurra!!!!
Ja idag fyller jag alltså 44 år och det har vi firat lite lätt med gofika. Vi ska fira det lite mer om ett par veckor i samband med min äldste sons 20 års dag men då kommer största fokuset att ligga på honom så ja jag passade på att fira mig själv lite idag.

I  alla fall så började dagen med frukost på sängen. Jag fick macka, ägg, kanelbulle, kaffe och juice. Perfekt start med lite korsordslösning och smaskig frukost.


Ha ha, ja det är ju inte världens snyggaste bild men den bjuder jag på. Förmiddagen bestod av diverse hushållsarbete ( jaaa fast det är min födelsedag) och jag var även en sväng på Maxi.
Strax före kl 15 stod bordet dukat och vi inväntade gästerna.


Som sagt ...redo att ta emot gästerna


Min tanke var att jag skulle fota lite för att använda bilderna här på bloggen men jag glömde bort det så jag tog bara foto på mina barn med respektive men här är de i alla fall. 


Yngste sonen med sin pojkvän


samt dotter med sambo. Och som sagt så kom även våra vänner med sin son men de glömde jag helt bort att fota. Men det serverades tårta i alla fall


samt lite hembakade bullar och lite annat smått och gott. Och så fick jag så klart fina presenter som tex en deckare och fina vinglas och en massa underbara tulpaner. Det var en riktigt mysig födelsedag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar