tisdag 7 januari 2014

nyårslöfte

Ja eller jag kanske ska säga nyårsönskan för min önskan för det här året för mig själv är att jag ska gå ner till 60 kg dvs ca 5 kg under 2014. Det borde inte vara omöjligt om jag lägger manken till och undviker för mycket onödigt i form av godis och kakor. För träningsbiten är det ju inget fel på. När jag var som mest igång tränade jag 4-5 ggr per vecka men jag är nöjd om jag kommer iväg 3 ggr till Friskis på en vecka.




 Dock blev det lite strul förra veckan eftersom jag inte hade betalt  medlemsavgiften för detta året, och det räckte inte med att jag gjorde det samma dag som jag skulle vara på mitt pass, nej då gick min plats förlorad. Och just nu i början av året är det fullsmockat på alla passen så det fanns inte en enda liten plats kvar till mig, men nu är den avgiften betald så i morgon hoppas jag att jag får den plats som jag har bokat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar