måndag 3 februari 2014

När det suger i shoppingtarmen

och man har födelsedagspengar som ligger och ropar, vad gör man då???? Jo man åker så klart till gekås i Ullared och shoppar loss. Och det har jag gjort idag. Här kommer bilder på några saker som jag köpte. Ni får ursäkta bildkvaliteten för bilderna är tagna med Iphonen för min kamera har valt att strejka.


En mysig varm tröja med texten  be in love with your life som har fina knappar på ärmarna.


En snygg vit blus som man kan ha till det mesta både till fint och till vardags


En byxdress, Jag tog mest med mig den in i provrummet för skojs skull men den satt så bra så jag köpte den.


Ett par tuffa svarta byxor som man kan ha tex ihop med blusen ovan.


Och så blev det så klart lite bling bling i form av en ring och ...


ett armband. Jag köpte även en bh, strumpor och trosor, en baddräkt ( som jag velat ha länge så nu kan jag äntligen gå på vattengympa igen ), en vit brödlåda , lite parfym, några böcker och så ett par ljuslyktor


Ja så lätt rök födelsedagspengarna men jag hade en trevlig dag och är väldigt nöjd med mina inköp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar