tisdag 29 maj 2012

bye bye 90 tal

...hello 80 tal, ja på vågen alltså. Idag fick jag som jag ville. Det stod en 8 som första siffra på vågen. Och nu har det försvunnit 30 kg från min kropp. Helt galet härligt. Jag har inte skrivit på nästan en vecka för jag har inte haft så mycket att skriva om. Dessutom jobbade jag hela helgen så då hade jag inte ens datorn igång. Men idag är det onsdag och jag har haft två lediga dagar som jag har ägnat åt ganska mycket motion. Det har blivit långpromenader. I förrgår tog vi en långpromenad och sedan en nyttig lunch på stan. Igår städade vi så gott som hela dagen. Först i källaren och sedan lägenheten. Därefter var jag ute och rensade landen. Men på kvällen så blev det en härlig långpromenad igen. Dessutom har tant röd sagt hej då för den här gången så det resulterade i 2,1 kg viktnedgång från förra veckan.



Idag kommer oxå våra hyresvärdar hem så det ska bli trevligt. Välkomna hem till Sverige igen , även om det inte är så fint väder som vi haft den senaste veckan så hoppas jag att ni tycker att det är skönt att komma hem till gamla Svedala igen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar