torsdag 3 maj 2012

Torsdag - biokväll

Ja dagen gick som vanligt i jobbets tecken. På eftermiddagen så tog vi med oss några boende ut i det härliga vädret och hade en fikakorg med oss som vi avnjöt i solskenet invid Nissan. När jag slutade kl 15,30 så blev det en snabb cykeltur hem för att ta en supersnabb dusch och sedan klä sig och snabbt lägga lite makeup för att vara tillbaka i stan kl 16,15 för att möta upp bästa T. Vi gick en liten runda på stan och satte oss därefter på en uteservering. Jag köpte en väldigt god ceasarsallad som jag avnjöt i värmen.
Därefter blev det bio. Vi ville sett den nya skräckfilmen Woman in black med Daniel Radcliffe alias Harry Potter men den gick inte på bio här i Halmstad så det fick bli en romantisk komedi  av Lasse Hallström som hette Laxfiske i Jemen. Det var kanske inte den bästa film jag har sett men den var helt klart sevärd. Som avslutning på kvällen gick vi till espressohouse och där köpte jag en supergod  fruktdrink bestående av pressat äpple, kiwi och lime. Riktigt mumsig var den och även den avnjöts utomhus i den ljumma försommarkvällen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar