måndag 30 april 2012

Måndag - Valborgsmässoafton

Och jag ska jobba. Ja det känns inte jättebetungande för visst är det trevligt med Valborg men inget som jag sörjer om jag inte får fira. Klockan är drygt 9.30 och jag har redan hunnit med gummibands träning, dusch , bäddning, frukost, tidningsläsning, räkningsbetalning ( i senaste laget) samt lite surf på datorn.  På tal om gummibands träningen så hände en otrevlig sak idag. Det röda gummibandet rök av. Så nu sitter jag här i valet och kvalet om jag ska masa mig i väg till Maxi för att reklamera det. Ja för det ska jag göra. Jag vet bara inte om jag ska göra det idag eller i morgon.





En annan sak som jag har tänkt på är att det skulle vara kul om ni läsare lämnade en liten hälsning så att jag kan se vilka ni är som läser. Så skriv en rad är ni snälla!!


Ha en trevlig Valborg på er


5 kommentarer:

  1. Hej Eva!
    Tittade in och läste din blogg idag :) Jag har tänkt leta upp mitt gummiband och börja träna lite med det oxå, det är bra träning men det var ett tag sedan jag använde mitt. Ha en bra dag - vi ses på onsdag?
    Kram/Malin

    SvaraRadera
  2. Hej,
    Nina heter jag. Brukar titta in på din blogg då o då för inspiration. Väntar på en gbp op som jag ska göra i Juni.

    SvaraRadera
  3. Vi läser dina inlägg.
    Du skriver mycket bra och med inlevelse. Man kan riktigt höra dig....
    Kram från Spanien

    SvaraRadera
  4. Hej hej,

    Jennifer, heter jag 33 år gammal, gjorde min gbp 26mars i år och följer din blogg. Tack för den, kul att läsa om andra som gjort samma sak :)

    SvaraRadera
  5. Och jag läser din blogg så ofta jag kan :-)Kul att lära känna släkten :-) Kramar Ewa.

    SvaraRadera