måndag 2 april 2012

Det här med dumpning

Ja för er som inte vet vad dumping är så kan jag berätta att det är ett tillstånd av illamående ibland hjärtklappning, kallsvettning och enorm trötthet som sker när man ätit något som är för fett eller för sött. Igår hände det för mig. Fast jag fick bara känna av illamående, inget annat som tur var. Vi åt hemmagjord kebabrulle och jag tänkte mig inte för när jag tog av dressingen eller snarare dressingarna. Först tog jag kebabdressing och därefter aioli. Jag tyckte inte att jag tog så värst mycket av dem men sammantaget så blev det too much. Så jag satt i soffan med kraftigt illamående och kräk känslor. Det höll i sig i ca 1 timma och släppte sakterliga. Men det var bara att härda ut. Jag kan ju säga att jag gör inte om den tabben med dressing igen i alla fall.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar