torsdag 12 april 2012

torsdag - gummibands tränat

Idag följde jag med min mamma till kyrkogården och till minneslunden där min pappa ligger begravd. Vi satte lite blommor där för igår skulle han ha fyllt 90 år. Därefter åkte vi till Maxi för att handla och då hittade jag en träningsdvd med tillhörande gummiband. Så när vi hade ätit kvällsmat så satte jag igång med träningen. Det var roligt men jobbigt och jag kommer nog att få en go träningsvärk i armarna och kanske i benen i morgon.  Just armmusklerna är väl inte mina starkaste muskler.

Men som sagt jag får väl vila ett par dagar och sedan är det dags att ge sig på det igen.

Imorgon inleder jag helgen med ett kvällspass , på lördag är det jobb mellan 8-21 och på söndag 8-15,30 så det lär nog inte bli så mycket aktivitet här inne under helgen. Så jag passar på redan nu att säga :
- trevlig helg alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar