tisdag 10 april 2012

onsdag - vikt dag

Ja idag klev jag upp på vågen och den visade -1kg. Så nu är det sammanlagt 22 kg som har försvunnit på min kropp. När jag passerat 30 kg så ska jag ta nya kort  på mig själv så får vi se om jag publicerar något. Jag tog ju kort inför flytperioden. Då hade jag visserligen gått ner 9 kg från starten i slutet av oktober så skillnaden mellan korten kommer i så fall att vara drygt 20 kg.

Idag står jobb på schemat igen och jag ska börja redan kl 7, så jag är uppe och bloggar i ottan idag. När jag kommer hem så blir det nog en promenad. Maken har redan lovat att fixa kvällsmaten så den behöver jag inte tänka på.

Så det blir en snabb kopp kaffe framför datorn med tillhörande knäckemacka innan det är dags att bege sig till jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar