söndag 4 november 2012

att köpa bh

Ja det är inte alltid så lätt att veta vilken storlek man ska välja på bh så här  -45 kg senare. Jag gjorde ett försök för ett tag sedan när de sålde alla behåar för 99 kr på Kappahl men lyckades inte riktigt träffa rätt. Den satt visserligen ganska skönt men det blev liksom ett extra bröst på varje kupa och det ser ju inte så snyggt ut. Så i går när vi var nere på Väla så passade jag på att smita in på Twilfit och där fick jag riktigt bra hjälp av en tjej som nyligen börjat jobba i den affären. Hon sprang och hämtade den ena behån efter den andra som skulle provas. Till att börja med hittade hon inte riktigt rätt men när hon studerat mig där i provrummet ( inte världens roligaste upplevelse att stå där och visa upp bristningar och löst skinn) så hittade hon två stycken som jag fastnade för. Den ena en vanlig vit t-shirt bh och den andra en lite finare gräddvit med svart spets på. Jag köpte båda. Så numera är det 85 D som gäller för mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar