måndag 12 november 2012

Vilken energi

man får av att promenera i ett sådant här härligt höstväder som vi har idag. Det var meningen att jag skulle gå en liten mindre runda samt gå inom stan och köpa nya batterier till min cykellampa men när jag kommit en bit så kände jag att jag ville gå mycket längre. Så det blev totalt en runda på ca 6,5 km och jag var ute och gick i 1 timma och 17 minuter. Passar bra när man ska in och jobba i eftermiddag. Jag skulle egentligen varit ledig idag efter helgen men eftersom jag var ledig förra måndagen för att kunna hänga med ut och äta så är det "pay back time" idag. Men i morgon är jag ledig och då blir det dubbla träningspass. Först har jag en "date" med min personliga tränare för att lägga upp lite nya övningar på gymet. Sedan blir det som vanligt boxing kl 17.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar