lördag 24 november 2012

Idag har jag shoppat



Jag var inne på affären Vila och där köpte jag ett par svarta byxor med dragkedja bak. Byxorna är ganska tajta och i storlek L/XL. De ska enligt expediten knappt gå på och i början kan man behöva hjälp att knäppa dem. men eftersom de är tillverkade i strechmaterial så kommer de att töja sig. Problemet är bara att de inte alls går att knäppa. Men optimistisk som jag är och efter andra inköp jag gjort som snart blivit för stora så köpte jag dem ändå. Så nu är det dessa byxor jag strävar efter att komma i. Dessutom tänkte jag att om jag väntar så finns de säkert inte kvar när jag väl kan ha dem.

Edit: Idag söndag kom jag i dem när jag la mig på sängen och fick hjälp att knäppa den pyttelilla knappen samt dra upp dragkedjan. De sitter superbra.

2 kommentarer:

  1. Det är samma byxor som jag har mamma :D i blått och svart. De har kommit in vinröda nu. De ska jag köpa :) i Norge är det 2 för 299 nok. Vad kostar de I Sverige?

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag fick betala 299 kr för ett par och de tog 500 kr för två par så allt är inte dyrare i Norge :)

      Radera