onsdag 14 november 2012

Första kortet fyllt

Mitt första gymkort är fullt. Det betyder att jag varit där 10 ggr. Så i går hade jag en "date" med min pt som visade lite nya användbara övningar  den lilla sadisten, min underbara tränare :) Hon pushade bla för plankan som är en enkel men väldigt effektiv träning som man också kan göra hemma tex under reklampausen. Ja för er som följer mig både på facebook och här på bloggen så tänker ni.: - åh vad hon tjatar!!!. Men faktum är att just nu är det jätteroligt att träna. Och med nya övningar i gymet så blir det nytt fräscht och roligt. För det är väl det som är grejen , det ska vara roligt att träna. Annars är det svårt att motivera sig. Idag blir det ingen afro för jag jobbar kvällen. Så jag får ha roligt på jobbet i stället.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar