fredag 15 mars 2013

Idag är jag hungrig som en varg

Eller kanske sugen...jag kan inte riktigt känna skillnaden. Idag har jag ätit frukost, fil och flingor samt en macka, kaffe och ett glas juice. Sedan har jag städat och fixat och efter det så tog jag lite keso och en apelsin samt mer kaffe. Ändå känner jag mig inte nöjd. Undra vad det kan bero på? Sedan är det tvärtom vissa dagar. Då kan jag ta ett par tuggor på en maträtt och bli proppmätt med en gång. Det är verkligen skumt det där.



Idag är det ju som bekant fredag, och för mig börjar helgjobbet kl 14. Sedan blir det i princip jobba och sova till och med söndag kl 21. Därefter väntar tre välbehövliga lediga dagar. Det är de jag har i sikte nu när helgen är i antågande. Men jag har en bra arbetspartner så det kommer helt säkert att gå som en dans hela helgen.
Nästa vecka blir det en del skoj också. Bla så kommer min dotter och hennes sambo hem från sin asienresa. Jag har inte sett dem på två månader så det ska bli riktigt roligt att träffa dem igen. Och så ska jag hälsa på en kompis och se hennes nya lägenhet. Jag ser verkligen fram emot nästa vecka. Men för er som ska vara lediga så får jag säga...ha en trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar