fredag 8 mars 2013

Lite fredagsshopping

Jag fick gå hem från jobbet häromdagen och har varit inomhus sedan dess...Detta tycker jag är grymt tråkigt. Så idag på eftermiddagen rastlös som bara den , (är nu  friskskriven och ska jobba igen på måndag) så passade jag på att smita inom Emmaus och shoppa lite när jag ändå skulle till Netto för att inhandla lite förnödenheter. Det blev faktiskt ett flertal saker, bla ett skärp , två väskor och två tunikor varav den ena tunikan är i stl 36!! Visserligen säkert en stor 36a men ändå. Jag kan inte minnas när jag hade den storleken senast , kanske i sexan eller något sådant.


Den svarta väskan med nitar på är en vardagsväska och jag ville ha en som inte rymmer mer än jag behöver ha med mig. Den andra tänkte jag använda om det skulle vara så att jag blir bjuden på ett bröllop eller finare fest i sommar. Båda kostade 40 kr styck


Ja jag skrev tunikor men den till höger är nog mer en blus. Det är tunikan till vänster som är i stl 36.

Och så en bild på skärpet också. Inte så mycket att säga om det utom att det var billigt. Även det kostade 40 kr. Det är perfekt för mig att handla där. Bra kläder till billig peng och blir de för stora eller jag tröttnar så är det bara att bära tillbaka dem. Jag passade även på att rensa ut lite som blivit för stort ur garderoben och skänka samt sälja på facebook.
Nu är det fredagskväll och här hos oss innebär det sushi, i alla fall den här fredagskvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar