lördag 2 mars 2013

träningsveckan som gick

Ja det har varit en riktigt bra vecka vad gäller träningen. Så här ser den ut:

Måndag styrketräning

Tisdag promenad 7 km samt boxing

Onsdag vilodag

Torsdag Indoor walking

 Fredag Indoor walking samt cirkelgym

Igår kände jag nog att jag hade tränat tillräckligt och att kroppen behövde vila när jag höll på med indoor walkingen för hon som var ledare körde på i ett rasande tempo och mina muskler bönade om vila. Men jag tog mig i genom det hela men på kvällen i tv soffan så fick jag kramp i båda låren. Ingen rolig upplevelse kan jag säga så hela helgen går nog i vilans teckan. Kanske blir det en promenad i morgon.




Förmiddagen här hemma går i hushållningens tecken med lite tvätt, mangling och så har jag en kaka i ugnen. I eftermiddag ska vi hälsa på svärföräldrarna och i kväll är det nog andra chansen i Melodifestivalen och då kan det tänkas att det slinker ner ett glas vin till maten. Ja en skön ledig helg med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar