lördag 21 september 2013

bokrecenssion

Mitt liv som porrstjärna av puma Swede

Ja den här boken köpte jag i Ullared i somras och nu har jag läst den. Anledningen till att jag köpte den var nog att jag ville få lite inblick i hur man tänker när man väljer ett sådant yrke. Jag vet inte riktigt om jag fick något bra svar men enligt henne själv så är hon genuint intresserad av sex och älskar sitt jobb.


Boken var i alla fall väldigt lättläst och underhållande och stundtals fick man sig ett och annat skratt. Hon skriver väldigt fyndigt och boken känns ärlig. Så känsliga läsare varnas för bitvis dåligt språkval

Ett litet smakprov

Puma ger tips på hur också du kan bli en porrstjärna och hur du ska tänka:

Ha en sund inställning till din kropp.

Det här kanske skrämmer en och annan, men det första du måste göra som nysignad porrskådis är att gå runt på filmbolagen och visa upp dig. Naken förstås, och särande på benen. Medan filmbolagsfolket tar bilder på dig. Så har du komplex över ett par celluliter på benen och känner dig obekväm med nakenhet  - då är porrskådis yrket inget för dig. Är du däremot mentalt och kroppsligt nöjd med dig själv, utåtriktad och får en kick av att ha sex framför en kamera  - vad fan väntar du på? Du är född till porrstjärna! Det fina med porrbranschen är att  alla typer efterfrågas. Du måste inte vara 16 år, 1,80 lång och äta två ärtor till middag. I porrvärlden är det helt ok att ha en liten röv, stor röv, bullmage, jättebröst, obefintliga bröst ..Ja du kan tom vara 45 år när du gör din första film. Det finns en marknad för allt och alla. Men om du föredrar att knulla i släckt sovrum är det bättre på att du satsar på en karriär som orienterare!!!

Ja ni får ursäkta mitt språkval men detta var ett direktcitat ur boken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar