tisdag 24 december 2013

Årets julklappar

Ja nu sitter man här mätt och go och ännu en julafton börjar lida mot sitt slut. Men det har varit en mysig dag och jag fick många fina julklappar. Ni som ännu inte har öppnat julklappen från jobbet kan sluta läsa nu.......för nu tänker jag i ord och bild visa vad jag fick i julklapp.











Den här fina stekgrytan med tillhörande potionsgrytor fick jag i julklapp från jobbet. Smågrytorna blir perfekta att servera portionspotatisgratäng ur på nyårsafton. En kanonjulklapp.

Jag fick även fjärde boken i serien om Silferbjelke, små cupcakeformar, ett doftljus, en champagne till nyår och pengar.


Den här tavlan med maya motiv på fick vi av min bror och hans fru. Tavlan är inköpt i Mexico.


Sist men inte minst fick jag min efterlängtade kapselmaskin. Gissa vem som ska åka och köpa kapslar i morgon? Fast Maxi kanske har stängt i morgon?????

Ja ja en riktigt god jul önskar jag er ännu en gång. I morgon blir det en riktig slappedag. Kanske blir det en promenad. Jag känner att jag behöver röra på mig efter allt ätande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar