fredag 6 december 2013

Stormen Sven och julbord på Wild West

Ja i går och i natt härjade stormen som här i Sverige döptes till Sven. På kvällen kom även lite snö men det la sig tyvärr inte, inte här inne i stan i alla fall. Ett tag blåste det så mycket att regnet trängde in under fönsterkarmen och rann ner på golvet ( måste nog ta ett snack med hyresvärden om det där)

Själv så tillbringade jag en väldigt trevlig kväll med förfest samt amerikanskt julbord på Wild West. Där fick jag även smaka udda köttsorter såsom känguru, björn och krokodil. Men som gastric by pass opererad så är det inte så mycket man kan äta så jag fick nöja mig med några små smakbitar av köttet samt lite lax ägg och sill. Ja och så fanns det så klart en liten plats för gottebordets mumsbitar.


En lite grynig bild från förfesten


Goa jobbarkompisar


Ja så trots ovädret var det en riktigt trevlig dag och kväll. Jag avslutar med en bild som dottern tog på mig innan jag gick i väg på festen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar