söndag 20 januari 2013

Årsdagen av min pappas begravning

Ja idag är det ett år sedan jag begravde min pappa. Jag tycker att året har gått väldigt fort. Över huvud taget så går livet fort. Men det är väl som min yngste son säger att när man är ett år och ska leva sitt andra år så måste man leva hela sitt liv en gång till. Så det blir lika länge som om jag skulle leva 43 år till. Ja inte i tid men ni förstår nog vad jag menar. I alla fall så idag ska vi göra någonting roligare än vad jag gjorde idag för ett år sedan. Vi ska ta en promenad hem till en kompis som ska bjuda på lunch. Det ser vi fram emot. Jag tänkte släpa med mig lite morotskaka som blev över sedan gårdagens kalas och som vi kan ha till fika i eftermiddag.  Så skön solig söndag på er alla!!!

En fin bild på mina barn efter begravningen. Det var snö och kallt den dagen med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar