lördag 19 januari 2013

Idag är ingen vanlig dag...

För det är faktiskt min födelsedag hurra hurra hurra. Japp så är det. Fast jag fyller 43 år så är jag fortfarande bansligt förtjust i att fylla år. Så i eftermiddag vankas det kalas med nära och kära.
I år blir det dock lite annorlunda eftersom inte min dotter och hennes sambo kan närvara men jag har ändå fått en fin present av dem. Det var en korg med diverse saker i, bla ett par sköna slip in tofflor med lite bling bling på. Jag tror de kallas så.  Fast när jag var liten så hade jag en faster som stickade sådana här och de kallade hon dem för tv tofflor. Ja ja sköna vita och gosiga är de i alla fall.


Mannen är just nu i väg och köper frallor och Hallandsposten åt mig så snart blir det frukost mys och tidningsläsning samt lite korsordslösning.
Igår var jag på ett jätteskönt fredagspass på Friskis. Det började med indoor walking som jag har velat prova på länge men som alltid är fullbokat. Ca 30-35 minuter höll det på och vi trampade på i diverse olika positioner.

Sedan var det dags för cirkelgym ungefär lika länge. Det var ett grymt skönt pass som jag jättegärna vill göra om igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar