måndag 14 januari 2013

Onepiece =ledighet

Först måste jag be om ursäkt för min frånvaro här på bloggen. Men förra veckan bestod bara av jobb jobb och åter jobb. I dag jobbade jag till kl 14 och därmed var helgen avslutad. Ja för trots att det är måndag så känns det ändå som den tillhör helgjobbet liksom. I alla fall så direkt efter jobbet så drog jag i väg och tränade på gymet. Idag har jag fyllt ännu ett kort. Det andra i raden.



Dessutom slog jag mitt rekord på plankan. Idag stod jag i plankanställning i 1 minut och 50 sekunder. Mitt gamla rekord låg på 1,35. Hur länge klarar ni?

En uppdatering av veckan som gick kanske är på sin plats. Förutom att jobba så hann jag med att klippa mig. Jag hade inte tänkt att jag skulle klippa mig så kort som det blev men i slutänden blev jag ganska nöjd ändå. Jag har fått många positiva reaktioner på frisyren så jag tror att jag passar i den. Jag köpte även färg som jag ska färga håret med men så långt har jag inte kommit ännu. Det var väl det som hände i förra veckan det ja....

En annan sak som jag har tänkt att berätta är att jag har börjat att läsa om serien Sagan om Isfolket. Åhh denna underbara serie som jag läste när jag gick på gymnasiet. Den är fortfarande lika bra idag och jag har kommit till bok nr 5. Serien innehåller 52 böcker så jag har en del framför mig. Underbart tycker jag.

Så nu är onepiecen på och jag ska bara ta det lugnt hela kvällen. Ligga i soffan, titta på tv och läsa.
I morgon har jag en ledig dag men eftersom jag har födelsedag snart så blir det nog till att börja baka lite inför detta. Och som vanligt på tisdagar så är det ju box 55.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar