torsdag 14 februari 2013

Alla Hjärtans dag


Ja vi började den med att hjälpa hjärtat på traven lite....med indoor walking. Bra kondis får man av ett
sådant pass och förhoppningsvis en snygg rumpa så småningom. Efter det passet så körde jag ett par gymövningar för bålen innan vi begav oss mot affären för lite handling. Nu sitter jag här mätt och belåten efter en god lunch bestående av sallad med skinka och fetaost.
Nu på eftermiddagen ska jag jobba. Det har ryktas på facebook att vi har fått en ros av chefen så kanske jag får en jag med :)
Åhhh i går var jag förresten på något riktigt roligt...hade velat delge er alla men än så länge är det hemligt. Men jag håller tummarna för att det ska bli som jag vill och då kommer jag att berätta mer. Ha en super alla hjärtans dag och var rädda om varandra!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar