onsdag 27 februari 2013

think pink

Ja nu har jag varit och shoppat lite och det blev inte helt överraskande några rosa saker. Jag köpte en vardagströja på Stadium för 99 kr

samt ett par byxor på Gina tricot men jag vet inte om jag ska behålla dem för de är något för stora och då är risken att jag dissar dem och de blir hängande i garderoben. Tråkigt nog fanns inte den storleken som jag skulle ha så jag tog en 32 ??? vet inte riktigt vad det motsvarar i vanliga storlekar men det måste vara större än stl 42 som jag brukar köpa.

Jag tänkte att visserligen är de mer för sommaren men dels så var det bra pris just nu på dem ( 149 kr ) och dels så brukar de alltid vara slut när man väl ska ha ett par. Så jag får fundera om jag ska behålla eller lämna tillbaka dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar