måndag 25 februari 2013

Om att handla på en måndag

Ja så var helgjobbet äntligen över och jag ser fram emot tre lediga dagar. Hela helgen har jag också sett fram emot att få besöka gymet så det var det första jag gjorde idag. Därefter blev det storhandling. Jag gjorde upp en matsedel igår som jag satte på kylskåpet så nu vet jag vad jag ska laga hela veckan...mycket smidigt. I alla fall så slog det mig (jag som oftast handlar på fredagar) att handla på en måndag innebär att man inte ens sneglar åt godishyllan. När det är fredag och man handlar så vill man ju , i alla fall jag jätte gärna ha lite fredags -lördags och söndagsmys!  Men i dag är det ju måndag och långt till helgen så sådana saker fanns inte ens i mina tankar.Ganska smidigt faktiskt. Så fram för fler handlingar på måndagar känner jag !!!



Och så handlade jag mitt favoritknäckebröd med kanelsmak. Jag äter det oftast som det är till en kopp kaffe. Det smakar underbart gott tycker jag. Så det får det bli nu på eftermiddagen. Kaffe och kanelknäcke och lite candy crush...because I´m soo worth it!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar