torsdag 18 juli 2013

Förb****de sprayflaska!!!

Idag på förmiddagen så var jag och köpte en sk primer, en grundfärg i sprayform som jag skulle använda att spraya mitt "nya" matsalsbord med. Glad i hågen satte jag i gång, men bara efter ett par spraytag så vägrar den j***a flaskan att fungera. Jag gick in och beklagade mig för min man och även han försökte utan resultat. Så för att citera en favoritbloggare som jag har så kan man säga att det näst intill brann i peruken. Jag letade resolut fram kvittot och begav mig den ganska långa vägen genom stan i rusningstrafik till Biltema där jag köpt flaskan. Jag ställer mig i kön för reklamationer och funderar då samtidigt på vad jag ska kräva att få i ersättning för att jag har fått köra hit en gång till...kommer fram till expediten som provar flaskan - som givetvis nu fungerar. SUCK!!!! Det var bara att glad i hågen köra den långa vägen hem igen med ogjort ärende. Och jag såg nog vad han bakom disken tänkte: ...hmmm kvinnor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar