onsdag 10 juli 2013

Semesterträning

Ja nu är den nära.....semestern alltså. På fredag kl 14 är jag en fri kvinna i nästan 5 veckor. Åh vad jag längtar. Vad jag ska göra? Ja jag ska putsa mina fönster och hänga upp nya gardiner , måla och tapetsera om i hallen, åka till Tyskland med mannen min, åka till Ullared med sonen min och så några spontana utflykter som jag inte bestämt ännu. Jag hoppas även att det ska bli fint väder så att jag kan åka till  stranden och så ska jag läsa i massor. Men lite träning ska jag förstås hinna med. Så förutom att springa på berget så tänkte jag gör den här träningen som ska ge fina magmuskler. Den ska göras i 30 dagar så det passar bra att göra den just under semestern,

Nu syns det kanske inte jättebra men man ska göra 4 olika övningar. Från början ganska få repetitioner men mot slutet ganska många. Det är sit ups, crunches, benlyft och plankan.   Så önska mig lycka till !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar