tisdag 2 juli 2013

Idag flödar kreativiteten

Det är inte ofta man hör en symaskin surra i den Wiberska familjen men idag skedde det. Jag använde ett tyg som jag ...host ...köpte typ tidigt i höstas eller kanske sent förra sommaren. I alla fall så hade jag hela tiden tänkt att sy en gardin till badrummet. Och idag gjorde jag det.....Här ser ni resultatet


Den kommer att skydda bra mot solen som kommer in och gör att det stundtals blir väldigt varmt i badrummet. Dock gör den även att det blir lite mörkare där inne men det får väl vara så.

Igår när jag var inne i stan så smet jag inom Panduro och införskaffade lite etiketter som jag ska pryda mina burkar med i köket. Jag hade från början tänkt mig en variant som man klistrar på men det fanns inte så det blev så här i stället.


Ja jag är nöjd med mina insatser och nu är det bara till att sätta sig ner och invänta nästa våg av kreativitet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar