lördag 12 oktober 2013

lördagsshopping

Ahhh vad går upp mot en solig lördagsförmiddag med lite trevlig shopping i city. Jag och maken begav oss in till stan för att titta lite på matmarknaden som just nu pågår i city och som serverar mat från olika delar av världen. Vi bestämde oss för lite grekisk mat och vi delade en portion i solskenet på torget. Därefter köpte vi lite goda ostar som ska avnjutas i kväll samt lite annat smått och gott innan Johan skulle träffa en kompis och hans son för att gå på bio. Så då fortsatte jag min shopping på egen hand. Jag skulle väl egentligen inte ha något särskilt men ett par byxor blev det i alla fall. - I storlek 38. Nu när jag kom hem la jag upp mina gamla sparade byxor från tjockistiden och jämförde. De är i storlek 52 men jag tror att jag vid något tillfälle kan ha haft ännu större


Ja en viss skillnad är det ju allt. Som sagt i kväll blir det en god ostbricka och avsmakning av de ostar som vi köpte idag på marknaden.


Som avslutning lägger jag upp ett litet höst stilleben. Nu ska jag städa här lite. Ha en skön helg i solskenet.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar