fredag 28 oktober 2011

Fredag och dags för jobbhelg

Jaha så var det dags  att ta tag i jobbhelgen. När andra laddar för en ledig helg laddar jag för några megapass. Ja jag ska inte klaga. Jag trivs på mitt jobb och har bra arbetskamrater men just när man ska påbörja sin helg så kan det kännas lite motigt.
 Igår var jag och min 84 åriga mamma i ullared. Det gick jättebra men hon var ganska trött i benen när vi kom ut där ifrån. Jag köpte några julklappar samt en mysdress och en ny väska till mig själv. Ja och så köpte jag lite sådana där bra och ha saker som fryspåsar och  så. Lite måste jag ha handlat för jag kom ut därifrån 1300 kr fattigare. Men jag och mamma hade en väldigt trevlig eftermiddag. Gks ser ju lite annorlunda ut än vad det gjorde när jag var liten. Då bestod affären av en enda liten byggnad. Jag förstår egenligen inte hur affären kunde överleva då för jag har hört att man kunde köpa plagg - visserligen till en billig peng men de kunde både vara felsydda och med hål i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar